Subject: Küsimus teemal: saavutusspunktide arvestamine Sporditoetuste tatolemise andmise korrast lähtuvalt
From: "Joosep Karlson - EAF" <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>, "Raido Mitt" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Fri, 11 Oct 2024 13:19:36 +0300

Tere!

Palun täpsustavat informatsiooni järgmise dokumendi Riigieelarvest 
Kultuuriministeeriumile spordi toetamiseks eraldatud vahenditest 
sporditoetuste taotlemise ja andmise kord määruse lisa 8. ja 9. punkti 
kohta:

Määruse llusa 8. punkti 8.1.2. alapunkt ütleb, et täiskasvanute sportlike 
saavutuste eest kogub olümpiaala spordiliit saavutuspunkte ainult OM kavas 
olevatel distsipliinidel.
Aerutamisspordi (kuulub OM kavva) näitel ei kuulu sellesse kategooriasse 
näiteks 5000m jpt distsipliinide võistluste tulemused, kus eestlased on 
viimastel aastatel olnud stabiilselt kõrgetel kohtadel. Siit tulebki 
küsimus, et kas need tulemused mis punkti 8. (olümpiaala spordialaliitude 
saavutuspunktide) alla ei kuulu saab esitada punkti 9. (muude 
spordialaliitude saavutuspunktide) alla või välistab punkti 8. hulka 
kuulumine automaatselt punkti 9. hulka kuulumise?

Lisan lihtsuse huvides kaasa dokumendi, mille osas soovin selgitust.

Lugupidamisega!

Joosep Karlson
Eesti Aerutamisföderatsiooni peasekretär
www.aerutaja.ee
+372 5664 7613